نرم افزار سیسکو UCCX

نرم افزار سیسکو UCCX

این نرم افزار های سیسکو که با نام Unified Contact Center Express یا به اختصار UCCX شناخته میشود که قادر به مدیریت و یکپارچه سازی تماس ها میباشد. این سیستم مرکز تماس بر اساس شبکه های IP Base بوده و با هماهنگی با سرویس سیسکو UCM امکان انتقال ، ثبت وضبط تماس هارا تحت شبکه به راحتی فراهم میکند. این نرم افزار امکانات زیادی جهت اتوماتیک سازی و مدیریت فرایند تماس های ورودی و خروجی به ارمغان میاورد و سبب کاهش هزینه ها و افزایش کارایی میشود.

ویژگی های نرم افزار سیسکو UCCX

  • قابلیت ثبت لاگ و جمع آوری اطلاعات و اعمال پالیسی های خاص
  • پشتیبانی از قابلیت Computer Telephony Integration (CTI) جهت Third-party applications و گزارش گیری
  • پشتیبانی از قابلیت های Configuration RESTAPI و Cisco Unified CCXEditor و Cisco Identity Service ClientSDK جهت استفاده برنامه نویسان جهت توسعه پلتفرم نرام افزار و اتوماتیک سازی فرایند ها
  • سیستم عامل مبتنی بر لینوکس
  • مدیریت تماس های ورودی و خروجی
  • پشتیبانی از چت های تحت وب
  • قابلیت ضبط تماس ها و مانیتورینگ
  • قابلیت پشتیبانی از پروتکل Computer Telephony Integration (CTI)
  • قابلیت پیکربندی REST API
  • پشتیبانی IVR جهت برقراری تماس های صوتی
  • قابلیت اسکریپت نویسی جهت اتومایک سازی
  • پشتیبانی از پروتکل های احراز هویت و رمزگذاری
  • پشتیبانی از LDAP جهت مدیریت کاربران
  • پشتیبانی از سرویس های های SIP و CVP
  • پشتیبانی از پیام رسانی به صورت instant messaging (IM)
  • قابلیت مجازی سازی به صورت Open Virtual Appliances (OVAs)
  • قابلیت انعطاف پزیری و گسترش در انواع شبکه های متوسط و بزگ
  • پشیبانی از قابلیت Hosted Collaboration Solution (HCS)
  • پشتیبانی Cisco Unified IP Phone
  • پشتیبانی از نرم افزار Cisco Prime جهت مدیریت و مانیتورینگ
  • قابلیت هماهنگی با نرم افزار Cisco Jabber جهت سهولت دسترسی کاربران به تماس ها و چت های سازمانی
  • پشتیبانی از قابلیت CM IM and presence سیسکو جهت ایجاد ارتباطی امن و پایدار
  • پشتیبانی از پروتکل های امنیتی و تعیین سطح دسترسی کاربران
  • قابلیت پشتیبانی از Bulk Administration Tool (BAT) جهت مدیریت شبکه های گسترده
  • قابلیت سازگاری با microsoft exchange
  • پشتیبانی از قابلیت bring-your-own-device (BYOD)
  • قابلیت پشتیبانی پلتفرم های email inbox, web browser, Webex , Cisco Unified IP Phone, smartphone, tablet
  • قابلیت پشتیبانی تماس های صوتی و تصویری
  • کاهش هزینه های سازمانی با قابلیت های مجازی سازی و سازگاری
  • پشتیبانی از پروتکل های امنیتی همچون Transport Layer Security (TLS) برای سرویس دهی امن با SIP

مشتریان میتوانند برای اطلاع از نحوه سفارش گذاری و تهیه محصولاتسیسکو UCبا کارشناسان بازرگانیشرکت سورناارتباط برقرار کنند.

لایسنس نرم افزار Cisco UCCX

این نرم افزار در ابتدا به صورت 60 روزه جهت تست فعال بوده که پس از آن برای فعال سازی نیاز به لایسنس دارد. این نرم افزار از هر دو نسل سنتی PAK و مدرن smart license پشتیبانی میکند. لیست لایسنس ها بر اساس قابلیت ها به شرح زیر میباشد :

لایسنس IP IVR UCCX

لایسنس استاندارد UCCX

لایسنس Enhanced UCCX

لایسنس Premium UCCX

با خرید اکانت Premium این نرم افزار تمامی قابلیت های Cisco UCCXفعال میشود

خرید نرم افزار سیسکو UCCX

مشتریان میتوانند برای اطلاع از نحوه سفارش گذاری و تهیه انواع لایسنس سیسکو با کارشناسان بازرگانی شرکت افزار پرداز هوشمند سورنا ارتباط برقرار کنند.

نرم افزار سیسکو EXP

نرم افزار سیسکو TMS

نرم افزار سیسکو CMS

نرم افزار سیسکو CWMS

نرم افزار سیسکو UCCX

نرم افزار سیسکو CUP

نرم افزار سیسکو CUC

های ,قابلیت ,پشتیبانی ,افزار ,جهت ,نرم ,پشتیبانی از ,نرم افزار ,از قابلیت ,این نرم ,قابلیت پشتیبانی ,نحوه سفارش گذاری ,computer telephony integration

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها


hagatochen مرکز فرهنگي توحيد (مسجد امير المومنين زازران )شهرستان فلاورجان کمند تراول Mary's receptions shamimynasim nilookrayaneh پرديس فناوري کيش وبلاگ جامع علوم پرتو پزشکی و فیزیک پزشکی shayanikray khabarfori