نرم افزار GFI Help Desk
با توجه به نیازمندی ها و مشکلات فراوان کاربران در سازمان ها نیاز به سامانه ای جامع جهت ثبت مشکلات کاربران و پاسخ دهی میباشد. نرم افزار GFI Help Desk با ارائه سیستم تیکتینگ جامع و قابلیت های دسته بندی ، تعیین وضعیت تیکت ها و قابلیت هماهنگی با انواع سامانه ها و چت آنلاین سبب میشود هرچه سریعتر به مشکلات کاربران رسیدگی شود. سیستم تیکتینگ این نرم افزار قابلیت های فراوانی همچون ارسال ایمیل مشکلات کاربران به سامانه تیکتینگ ، هماهنگی با ساماته های چت آنلاین ، نرم افزار های مانیتورینگ و غیره دارا میباشد و با ارئه کنسول جامع بر روی پلتفرم های مختلف سبب رسیدگی سریع و آسان به مشکلات کاربران میشود.
ویژگی های نرم افزار GFI Help Desk
این محصول با سیستم تیکتینگ پیشرفته جهت تسهیل فرایند های Help Desk بوده و مدیران شبکه با این نرم افزار به راحتی قادر به رسیدگی به مشلات کاربران خواهند بود. از ویژگی های بارز این نرم افزار میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
-
- سیستم تیکتینگ پیشرفته و قابلیت دسته بندی و اولویت بندی تیکت ها
- قابلیت تبدیل خودکار ایمیل مشکلات کاربران به تیکت
- قابلیت اتصال به تلفن های سازمانی و نظرسنجی از کاربران
- قابلیت هماهنگی با سامانه های چت آنلاین و شبکه های اجتماعی
- قابلیت مشاهده تاریخچه تیکت های کاربران
- قابلیت مدیریت پروفایل کاربران و اضافه کردن اطلاعات کاربران
- پشتیبانی از قابلیت RestAPI و سازگار با اتوماسیون های اداری، نرم افزار های حسابداری و غیره
مشتریان میتوانند برای اطلاع از نحوه سفارش گذاری و تهیهمحصولات GFIبا کارشناسان بازرگانیشرکت سورناارتباط برقرار کنند.
نرم افزار سیسکو EXP
نرم افزار سیسکو TMS
نرم افزار سیسکو CMS
نرم افزار سیسکو CWMS
نرم افزار سیسکو UCCX
نرم افزار سیسکو CUP
نرم افزار سیسکو CUC
های ,کاربران ,قابلیت ,نرم ,افزار ,مشکلات ,نرم افزار ,مشکلات کاربران ,help desk ,سیستم تیکتینگ ,gfi help ,سیستم تیکتینگ پیشرفته ,ایمیل مشکلات کاربران
درباره این سایت